jump to navigation

شاگرد بد کلاس عشق ژانویه 4, 2009

Posted by Farbod in خزعبلات.
trackback

Wish you hadnot gone away

در كلاس عشق هميشه شاگرد بدي هستم
يا من كتاب را نمي خوانم
يا از كتابي كه نخوانده ام امتحان مي گيرند

***

ای هم صحبت شبهای خنده و مهتاب
بگو به خودم هم سری بزنم
در خواب اگر مرا دیدی
که خانه خاطره های من خالی ست

***

با تو آرزوهایم تازه می شوند
و با تو تازه می شوم
و پیراهن کوتاه امیدها
اندازه می شود
به سادگی خاطره باغچه بیل خورده ایلیا

***

از اینجا: Khodaparasti – Online

دیوانه ایست این بشر، حیف که تنبل تر است از من، و تازه گی ها هم عاشق!

دیدگاه‌ها»

No comments yet — be the first.

پاسخی بگذارید

