jump to navigation

چرا نمی فهمی آخه؟؟ چرا؟؟ (روزمره ها – 26) مه 20, 2009

Posted by Farbod in چس ناله ها, خزعبلات, روزمره ها.
trackback

دِ آخه مردک، چرا نمی خوای بفهمی، چرا نمی خوای یاد بگیری، چرا همش باید یه گندی بزنی، هی هــــــــی…

ها؟ چرا همیشه یه کاری می کنی که قیافت بشه عین «اوسکلی در میان جمع»؟؟ ها؟؟

عزیز من، برادر من، آقای من، گلابی، نفهم، احمق… چرا همیشه باید گند بزنی… بسه بابا، سنت شده اندازه … چی بگم والا، همه همسن و سالای تو الان بچه شونو می فرستن مدرسه، بعد تو هنوز داری گند می زنی به خودت و دور و برت؟؟؟

هر احمقی جای تو بود تا حالا یاد گرفته بود… بفهم یه ذره… فکر کن قبل از اینکه می خوای یه کاری بکنی… بسنج موقعیتو… ببین چی داری که داری باهاش میری وسط! چه امکاناتی داری، اصلا کی هستی؟؟ دلت به چی چیت خوشه؟؟…. ها؟ فکر کردی کی هستی اصلن؟ نه تو رو خدا؟؟ فکر می کنی کی هستی؟؟…

ای بابا، ای بابا… خسته شدم، خسته شدم از بس که هر دفعه همین ها رو گفتم و باز از فرداش همین آش و همین کاسه، دو روز مراقبت نباشن آنچنان گهی بزنی که با صدتا بیل و بیلچه نشه جمعش کرد. ابله، وقتی یکی فلان رفتارو می کنه، تو باید بفهمی که یعنی چی، فلان حرفو می زنه باس بفهمی، نه که عین اوسکل تمام عیار هی بخندی و دور خودت بچرخی و مضحکه خاص و عام بشی…

فکرشم که می کنم پشتم می لرزه…. احمق، آبرومو بردی… نفهم… بی شعور…

دیدگاه‌ها»

No comments yet — be the first.

پاسخی بگذارید

